Subject: Riigitee nr 15 Tallinna-Rapla-Türi tee km 5,9 kinniselt, kaitsetorus (maakaabel). liiklusväline tegutsemise luba
From: "Nukki Priit" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 09:07:29 +0200

Palun luba tööde teostamiseks transpordimaal

Riigitee nr 15 Tallinna-Rapla-Türi tee km 5,9

Tööde tellija on Elektrilevi OÜ.

Dokumendid ja taotlus lisatud manusena.

Priit Nukki

Projektijuht

Mobiil: +372 53404554

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Enersense AS

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.